Erhverv

Meny-chef: Fleksibelt koncept skal gøre kæden til en bedre forretning for købmændene

Det skal være en god forretning at være købmænd i Meny-regi, og derfor har kæden skruet på en række knapper, der alle skal være med til at sikre vækst i årene frem mod 2020.

Kenneth Pedersen Foto: Joachim Ladefoged

"Skal man koge det helt ind til benet, så handler 2020-strategien om, hvordan vi fortsat differentierer os fra de andre, er bedre end de andre, har en højere kvalitet osv. Og samtidig handler det så også om, hvordan vi gør det på en driftseffektiv måde, så købmændenes indtjening er tilfredsstillende. Det er kernen i vores strategi."

Syv måneder efter sin tiltræden som kædedirektør i Meny har Kenneth Pedersen allerede været med til at sætte sine klare aftryk i den treårige strategi, som skal sikre supermarkedskæden vækst i de kommende år. Vækst, som skal komme i et dagligvaremarked, hvor der ikke umiddelbart er mange åbne arealer at spille på...

Læs også