Erhverv

Boozt indgår samarbejde med Adidas og Rebook

Boozt.com vil i fremtiden forhandle et udvalg af de to mærkers produkter.

I fremtiden vil det være muligt at købe et udvalg af Adidas' varer på Boozts hjemmeside. Foto: PR.

En af nordens førende webshops Boozt.com har valgt at indgå et samarbejde med to store skomærker.

Adidas og Reebok vil i fremtiden være at finde på de digitale hylder på Boozts webshop.

»Vi er stolte over at kunne tilbyde vores kunder stærke brands som Adidas og Reebok. De to brands vil være med til at styrke vores udvalg indenfor athleisure- og sportskategorien. Vi ser en stor og stigende interesse og en efterspørgsel efter netop athleisuretrenden - den hybride trend, som forener mode og det sporty look,« siger Hermann Haraldsson, direktør for Boozt AB.

De første varer fra Adidas og Reebok lanceres i efterårssæsonen 2018 med de første varer på hjemmesiden til sensommer i år. Aftalen omfatter kollektioner indenfor sko, tøj og tilbehør indenfor Reebok Classic og Adidas Originals Lifestyle. Også Reeboks 'Sport Performance' produkter vil blive solgt på siden.

»Vi ser frem til at arbejde med Boozt.com, en stærk nordisk onlinespiller. Boozt tilbyder et stærkt udvalg af både etablerede og nyere nordiske og internationale livsstilsbrands, og vi føler, at der er et stærkt match med vores egne brands,« siger Kalle Kickuth, Senior Director Sales hos Adidas Nordic.

Boozt.com udtaler, at de ønsker, at aftalen mellem siden og de to mærker i fremtiden kan blive endnu bredere.

»Vi har i forvejen mærker som Han Kjøbenhavn og Wood Wood, der dyrker athleisuretrenden. Nu har vi med to internationale brands mulighed for at tilbyde vores kunder endnu mere,« siger Karsten Anker Petersen, kommunikationschef ved Boozt.com.

BRANCHENYT
Læs også