Fortsæt til indhold

Ørsteds vindchef glæder sig over GE's nye kæmpemølle: Det vil presse Siemens og Vestas

Det er godt for konkurrenten, at GE har meldt ud, at man vil investere 400 mio. dollar i at udvikle en ny havvindmølle.

Erhverv

Det er en stor fordel for Ørsted, at et af verdens største industrikonglomerater, amerikanske GE, har meldt ud, at man vil bygge en vindmølle til brug på havet, som er større end nogen anden mølle, der findes i dag.

Sådan lyder det fra virksomhedens chef for Wind Power, Martin Neubert, der overtog ansvaret for vindafdelingen og dets 2.300 medarbejdere…

Artiklens emner
Ørsted
Martin Neubert