Erhverv

Sådan fik to succesrige danske iværksættere sat gang i væksten

Hvad var de afgørende beslutninger, som fik et iværksætterprojekt på rette vej og satte gang i væksten? Mette Lykke fra Too Good To Go og Morten Primdahl fra Zendesk deler deres egne bedste tips til ’growth hacking’.

Mette Lykke blev kendt som kvinden bag Endomondo-appen og solgte virksomheden i 2015 for 575 mio. kr. Efter to år hos de nye ejere, Under Armour, kastede hun sig hurtigt over et nyt projekt og blev direktør i Too Good To Go i 2017.

Hvordan får man et lovende iværksætterprojekt til at vokse og blive en succes? At finde de rigtige træk, som får det hele til at lette, er blevet en disciplin i sig selv og er blevet døbt ’growth hacking’. Og i en fyldt sal i det nye iværksætterhus Matrikel1 på Højbro Plads i København delte Mette Lykke, direktør for Too Good To Go, og Morten Primdahl, medstifter af Zendesk, ud af deres egne erfaringer til arrangementet Nordic Growth Hackers.
..

Hvis du allerede har adgang
BRANCHENYT
Læs også