• For abonnenter
Erhverv

Interne forbedringer skal holde bundlinjen oppe hos frostkæmpe

Ardo omsætter for knap en halv milliard frossen frugt og grønt. Markedet vokser ikke meget, så større overskud skal primært findes internt.

Artiklens øverste billede
Ardo sælger gennem mærket Frigodan sælger frossent frugt og grønt. Foto: Ardo

Når markedet ligger tæt på fladt, må man skrue på knapperne internt, hvis der skal ske noget med overskuddet.

Det er parolen hos Ardo i Nyborg, der gennem mærket Frigodan sælger frossent frugt og grønt for tæt på en halv mia. kr. om året.

»Det er meget stabil drift, så vi kigger hele tiden indad, på hvad vi kan gøre

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.