• For abonnenter
Erhverv

Ny strategi skal pumpe langt mere specialøl ud af Royal Unibrews haner

En frisk slagplan skal hjælpe salget i vejret hos Royal Unibrew og gøre ølkoncernen mere relevant for kunderne, der efterspørger en perlerække af nye smagsoplevelser.

Artiklens øverste billede
Carsten Nørland, nordisk chef i Royal Unibrew, arbejder på at installere fadølsvægge med op til 30 haner hos restaurationer over hele landet. Foto: Gregers Tycho

Et nyt strategisk træk skal sikre en større del af markedet for specialøl for Royal Unibrew, der vil øge salget af specialøl i Danmark med minimum 35 pct. i 2019.

Ved at installere fadølsvægge med op mod 30 haner hos bar- og restaurantkunderne og samarbejde med mikrobryggere om både at sælge deres øl og at brygge øl i fællesskab

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.