• For abonnenter
Erhverv

"Der er mange spændende fortællinger, der ikke kan formidles gennem bannerannoncer"

Tivoli har oprustet på datafronten og arbejder nu med digital markedsføring, der kan målrettes kunder ned på et individuelt niveau. De klassiske medier har dog stadig noget at byde på blandt andet i form af advertorials, siger underdirektør.

Artiklens øverste billede
Foto: Anders Bøggild

"Det kommer an på målgruppen for den specifikke kampagne."

Det er svært at få et klart svar fra annoncører disse dage om, hvilke mediekanaler de bruger deres penge på. Det hele afhænger af, hvor målgrupperne findes lige nu, og hvordan de kan nås. Medievalget er sekundært og ikke så meget en beslutning som et produkt af analyser.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.