• For abonnenter
Erhverv

Grundfos-topchef er klar til at søsætte en ny salgsstrategi

Mads Nipper, topchef i Grundfos, er klar med en ny strategi med direkte fokus på bæredygtighed, vand og øget digitalisering. Og så skal væksten fastholdes, lyder meldingen.

Artiklens øverste billede
Pumpegiganten kom ud af 2018 med rekordomsætning. Nu er topledelsen klar med en ny strategi, der skal sikre salgsvæksten fra 2020. Foto: Ernst Van Norde.

Med mindre end et år tilbage af den nuværende 2020-strategi er Grundfos-topchef Mads Nipper klar med en ny forretningsplan.

Overskrifterne bliver direkte fokus på bæredygtighed og vandsektoren krydret med nye kernemarkeder og øget digitalisering.

Mads Nipper vil ikke gå i detaljer med

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.