Erhverv
BREAKING

Dyster annonceudvikling sender Jysk Fynske på jagt efter udviklings- og sparetiltag

Nedgang på annoncemarkedet får Jysk Fynske Medier til at tage strategien de næste tre år op til revision og diskutere modtræk. Direktør afviser akut behov for besparelser.

Jesper Rosener, adm. direktør, Jysk Fynske Medier. Foto: Casper Holmenlund Christensen Foto: Casper Holmenlund Christensen

Ledelsen hos Jysk Fynske Medier skal de kommende uger lægge hovederne i blød og lægge forslag på bordet, der kan skabe ny forretning eller forbedre den eksisterende.

De seneste måneders udvikling på annoncemarkedet har fået alarmklokkerne til at ringe i koncernen, der over de kommende uger vil tage strategien de næste tre år op til revision. Det forklarer adm. direktør Jesper Rosener, efter medarbejderne i sidste uge fik besked om, at ledelsen sætter en proces i gang i to spor – et, der skal pege på investeringer og udviklingstiltag, og et, der skal udpege steder, der kan hentes besparelser og effektiviseringer...

BRANCHENYT
Læs også