Anders Holch Povlsen sætter en ære i sit Bestseller: »Jeg er vild med mit job«
Interview: Anders Holch Povlsen erkender, at klimabevidste forbrugere lægger pres på både hans virksomhed Bestseller og den samlede modebranche. Derfor er han klar til flere investeringer i bæredygtighed.
Den danske modevirksomhed Bestseller skal stå endnu stærkere over de globale tøjforbrugere. Det sker i en tid med fokus på bæredygtighed og øget indsats for klima, hvor især tøjindustrien står for skud i relation til overproduktion og miljøbelastning.
Bestseller lancerede i fjor en ny strategi for bæredygtighed - under navnet ”Fashion FWD” – med en række konkrete mål, som skal nås inden 2025. Samtidig er der etableret et nyt investeringsselskab, Invest FWD, der skal sende penge ind i bæredygtighed...
Få adgang til FINANS
- Overblik, inspiration og indsigt i dansk og internationalt erhvervsliv. Læs om alle fordelene her
Betalingsmuligheder: