• For abonnenter
Erhverv

Bestseller-chef: Vi halter bagefter med egen online-butik

Mens den danske tøjvirksomhed har stort salg gennem portaler som Zalando og Asos, kører dens egen digitale afsætning for langsomt efter koncernchefens smag.

Artiklens øverste billede
Bestseller med 20 modemærker har selv ca. 2.750 fysiske butikker rundt om i 38 lande. Foto: Joachim Ladefoged.

Bestseller skal have meget højere fart i afsætningen gennem egne onlinebutikker. Det seneste års salgsvækst på 7 pct. er i høj grad hentet gennem engrossalg til eksterne forhandlere.

Derfor vil ejer og koncernchef Anders Holch Povlsen skrue op for den digitale satsning. Han siger:

»Selvom vi også det seneste år har

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.