Erhverv

YouSee har løst sine problemer med bland selv-tv

Kunder, der har haft problemer med YouSees bland-selv-tv, kan se frem til nogle point til ekstra indhold.

Artiklens øverste billede
Enkelte kunder kan dog stadig opleve problemer med at udskifte deres kanaler.

YouSee har fået løst de problemer, der har forhindret kunder i at udskifte kanaler i deres bland selv-tv-pakke.

Det fortæller Jacob Mortensen, der er direktør hos YouSee.

- Vi er nu der, hvor alle kunder igen har adgang til fuldt ud at kunne bruge funktionen, så de kan vælge tv-kanaler og streamingtjenester, siger han.

Enkelte kunder kan dog stadig opleve problemer med at udskifte deres kanaler.

For at sikre den bedste oplevelse hos dem, der blander deres egen pakke, har YouSee nemlig sat et loft over, hvor mange der kan gøre det ad gangen.

- Det betyder, at hvis man ikke kan komme igennem første gang, så skal man bare prøve en gang mere. Men det vil være et fåtal af vores kunder, som kommer til at opleve den begrænsning, fortæller Jacob Mortensen.

Som kompensation for problemerne, som stod på nogle dage inde i det nye år, kan de berørte kunder se frem til tre ekstra bland selv-point, de kan bruge til at vælge ekstra indhold i en tre måneders periode.

Pointene vil blive tildelt af YouSee i marts.

- Det er den klart bedste måde, hvorpå vi kan godtgøre, at de er gået glip af nogle oplevelser de første dage af året, siger Jacob Mortensen.

YouSee har 250.000 tv-kunder med bland selv-pakker.

Problemerne startede ved årsskiftet, hvor flere kunder pludselig oplevede, at de ikke længere kunne skifte kanalerne i deres tv-pakke.

Idéen med bland selv-tv-pakken er netop, at kunderne let skal kunne skifte ud i deres kanaler hver måned.

Ifølge Jacob Mortensen var det to ting, som skabte problemerne i forhold til at skifte ud i tv-pakkerne.

Dels var der mange, som prøvede at gøre brug af funktionen samtidig, og dels var der en udskiftning i indholdet.

Ved årsskiftet udgik blandt andet Kanal 4, Kanal 5, 6'eren samt Eurosport 1 og 2 fra YouSees programudbud.

Det hænger sammen med, at selskabet ikke kunne blive enig med leverandøren Discovery om at forlænge en aftale.

/ritzau/

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.