• For abonnenter
Erhverv

Ekstrem luksus giver ekstrem indtjening

Finans fakta: LVMH er en koncern, der sidder på nogle af verdens dyreste mærker i champagne, armbåndsure, juveler, modetøj og tasker. Den har gjort Bernard Arnault til et af verdens rigeste mennesker. Det giver mening.

Artiklens øverste billede
Luksuskoncernen LVMH nærmer sig en femtedel af det danske BNP. Og det vokser betydeligt hurtigere end dansk økonomi. Foto: AP

Der er få virksomheder i verden, der kan drage så megen misundelse og fascination, nid og beundring som LVMH - Louis Vuitton Moët Hennessy.

Derfor tåler netop luksuskonglomeratet en faktuel dekonstruktion efter et i øvrigt glimrende 2019.

Man kan jo begynde med størrelsen i sig selv: LVMH

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.