• For abonnenter
Erhverv

Lundbeck og Ørsted er de store imagevindere under coronakrisen

Selskaberne bliver hurtigt sat i bås som gode eller onde under coronakrisen, og det kan give uberettigede tæsk på imagekontoen, lyder det fra ekspert.

Artiklens øverste billede
Deborah Dunsire, topchef i Lundbeck, kan glæde sig over en markant stigning i virksomhedens omdømme under coronakrisen. Foto: Lars Krabbe

Medicinalkoncernen Lundbeck og energikoncernen Ørsted er blevet mere populære blandt danskerne under coronakrisen.

En donation til coronaindsatsen fra Lundbecks ejerfond og Ørsteds frontposition inden for bæredygtighed er en del af forklaringen, lyder det fra et analysehus.

Men danskerne er også hurtige til at

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.