• For abonnenter
Erhverv

Pandemien tvinger dagligvarekæder til at skrue op digitalt

Salget af dagligvarer i onlinehandlen har fået en kickstart i coronakrisen. Derfor satser de store dagligvareselskaber på flere digitale løsninger.

Artiklens øverste billede
Supermarkedskæden Føtex er i front for Salling Groups nyeste offensiv inden for nethandel med dagligvarer. Arkivfoto: Benjamin Nørskov

Coronakrisen skubber digital fart i de store, danske dagligvareselskaber. Nethandlen med fødevarer er steget hastigt det seneste halvår, og derfor speeder kæderne op for deres satsning.

Det gælder også Salling Group, der er nummer et her i landet på dagligvarer målt i markedsandel.

Koncernen har siden foråret sat

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.