• For abonnenter
Erhverv

Salling-chef: Onlinesalg i høj fart skal kombineres med mange butikker

Salling Group har fart i en digital millionplan. Det indeholder nu en direkte offensiv i onlinesalget af dagligvarer på det store marked for konkurrenterne.

Artiklens øverste billede
37-årige Thor Jørgensen er chef i Salling Group med ansvar for online-handel samt digitalisering. Foto: Casper Dalhoff

Flere kunder end nogensinde før handler online – også fødevarer. Derfor skruer Salling Group op for store millioninvesteringer i netop digitalt salg. Det skal dog fortsat i høj grad hænge sammen med koncernens fysiske dagligvarebutikker, så antallet af disse ikke reduceres.

Sådan lyder meldingen fra Thor Jørgensen. I topledelsen

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.