• For abonnenter

Efter fejl på fejl: Chris Vogelzang vil hylde de medarbejdere, der advarer om problemer

Danske Banks topchef forsøger at ændre ledelseskulturen, så medarbejderne tør råbe op, når de opdager problemer. Nu fortæller han selv offentligheden om de fejl, som hans ledelsesteam har opdaget i en grundig oprydning i storbanken.

Topchef Chris Vogelzang lover "thumbs up" til de ansatte, der påpeger problemer i banken. Foto: Jens Dresling

Når kunderne klager i Danske Bank, så kan klagen ende på topchef Chris Vogelzangs bord.

Der ligger i forvejen mange andre opgaver: En storstilet oprydning i den kriseramte bank, en markant medarbejderreduktion og samarbejde med myndigheder i flere lande, som fortsat undersøger bankens hvidvaskskandale.

Men samtidig

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.