Erhverv

Onlineselskab vil vinde slaget om danskernes skønhed

Nicehair, der har mediekoncernen Egmont som hovedaktionær, løfter salget med 30 pct. i coronakrisen. Det udløser en væksttrategi om at tredoble omsætningen frem til 2025.

Tonny Nielsen Bruun er stifter af og adm. direktør for onlineselskabet Nicehair, der har Egmont som hovedaktionær. PR-foto.

Et dansk onlineselskab med Egmont-koncernen i ryggen vil være endnu mere aggressiv på markedet for skønhedspleje. Det har fokus på digital handel, men samtidig vil selskabet også gerne brede salgskanalerne ud.

Nicehair med hovedsæde i Esbjerg har siden 2016 haft Egmont med i ejerkredsen, og mediekoncernen er siden også blevet hovedaktionær. Onlineselskabet, der bl.a afsætter produkter inden for hårpleje og kosmetik, har haft vækst de seneste år. Indtjeningen er til gengæld ikke fulgt med...

BRANCHENYT
Læs også