• For abonnenter
Erhverv

Danskerne gik shop-amok på nettet i hele ’black friday’-ugen

Finans fakta: Den sorte shoppingfredag er blevet til en hel uge med tilbud og hektisk aktivitet. Omsætningen hos danske netbutikker blev nogle dage mere end fordoblet i forhold til for et år siden.

Det begyndte som en amerikansk tradition, hvor fridagen efter thanksgiving-middagen blev brugt til en tur i det lokale stormagasin. Men nu er black friday på dansk jord blevet til en hel uge med tilbud – og det har danskerne taget til sig i stor stil, viser en række datapunkter fra nethandlen, som organisationen DI Handel har samlet ind.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.