• For abonnenter
Erhverv

WS Audiology vil slå konkurrenter ved at gå efter yngre målgruppe - lancerer høreapparat designet som Apples earbuds

Hørekoncernen WS Audiology er som de første blandt de etablerede spillere klar med et høreapparat designet som de earbuds, blandt andre Apple har stor succes med. Målet er at få flere især lidt yngre kunder i butikken, lyder det fra selskabet, der kalder det nye produkt for et "regulært paradigmeskifte".

Artiklens øverste billede
Med et appellerende design og en høj brugervenlighed er hearables-formfaktoren et overbevisende argument for at få sig et høreapparat, lyder det fra WS Audiology. Foto: WS Audiology /PR

Verdens tredje største producent af høreapparater, WS Audiology, lancerer mandag et nyt høreapparat baseret på nuværende teknolgi, der som det første blandt de etablerede spillere på markedet er designet som de earbuds, elektronikkæmper som Apple og Samsung tjener milliarder af dollars på.

Under navnet Signia Active Pro har

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.