• For abonnenter
Erhverv

Bestseller-mærke går nye veje i nedlukningen - tøjbutikker sælger tøj via Instagram

Mens detailhandlen er tvangslukket under i pandemien i flere lande, holder et dansk tøjmærke fart i butikkernes salg. Det med nye, digitale modeller.

Artiklens øverste billede
Vila, som er del af Bestseller, har 131 egne eller partnerdrevne modebutikker i en række lande. Foto: Mathias Svold.

Tvangslukning af detailbutikker udløst af coronarestriktioner sætter fart i nye og digitale løsninger. Det skal sikre salg trods nedlukning og nye kombinationer af salgskanaler, som også kan give effekt på den anden side af pandemien.

Den danske storkoncern inden for mode, Bestseller med 20 mærker, har sat en lang række digitale

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.