• For abonnenter
Erhverv

Ny analyse: Tøjselskaber taber salg i krisen og må skrue op digitalt

Overskudsgraden dykker hos danske modeselskaber præget af coronakrisen. En analyse peger på, at forretningsmodellerne bør tilpasses til også tiden efter pandemien.

Artiklens øverste billede
Den danske modeindustri har millardeksport med salg af tøj ude í verden. Foto: Stine Bidstrup.

Pandemien koster dyrt i dele af den danske modebranche. Til gengæld udløser krisen også nye digitale muligheder, som på den anden side af covid-19 kan styrke dansk tøjbranche.

Sådan lyder en af konklusionerne i en ny, stor analyse af modebranchen, som revisions- og konsulenthuset Deloitte står bag.

Analysen er baseret

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.