Erhverv

Nordjyske Medier barsler med digitalt nichemedie om arbejdsliv

Som led i et udviklingsprojekt går Nordjyske Medier i foråret i luften med et digitalt nichemedie, der skal udvikle medieforretningen og opdyrke dækningen af arbejdslivet i regionen.

Rent fysisk kommer redaktionen til at sidde i Nordjyskes hovedkvarter på Langagervej i det østlige Aalborg, men kommer ikke til at have noget med Nordjyskes øvrige redaktioner at gøre, ligesom det kommer til at leve på sit eget domæne uden for Nordjyskes øvrige univers. Foto: PR/Nordjyske Medier

I løbet af de kommende tre måneder ser et nyt medie Nordjyllands lys. Nordjyske Medier er således på vej med lanceringen af et digitalt nichemedie om arbejdslivet i Nordjylland - det første b2c af slagsen i mediehuset. Det fortæller ansv. chefredaktør Karl Erik Stougaard.

»Grundtanken er, at vi har en region med rigtig mange mennesker, der går på arbejde i enten det offentlige eller private. Dem vil vi gerne i bedre kontakt med, end vi er i dag. Vi tror, vi kan gøre det ved at skabe et digitalt medie, som fokuserer på arbejdslivet i Nordjylland,« siger Karl Erik Stougaard, som endnu ikke vil afsløre, hvad mediet kommer til at hedde...

Læs også