Microsoft er den helt store vinder blandt videoplatforme
Der er Microsoft Teams, og så er der alle de andre. En ny undersøgelse viser, at særligt den amerikanske softwaregigant opnåede en central placering i den digitale vækkelse, som coronakrisen førte med sig.
Microsoft kan gå ud af bokseringen som ubestridt vinder af kampen om brugernes gunst i valg af videoværktøj, da Danmark lukkede ned på grund af coronapandemien.
Det viser en undersøgelse, som Wilke har foretaget for ITWatch.
Således illustrerer tallene i undersøgelsen, at 70 pct. af de adspurgte har anvendt Teams fra Microsoft. Næste på listen er Zoom…


