• For abonnenter
Erhverv

Orderyoyo voksede til dobbelt størrelse - men genererer endnu ikke overskud

Direktøren bag Orderyoyo drømmer på sigt om nye markeder foruden Danmark og Storbritannien. Han må dog vente lidt endnu på overskud i forretningen, der har været ramt af ekstraordinære omkostninger som følge af omorganisering.

Artiklens øverste billede
Søren Gammelgaard har været adm. direktør i Orderyoyo siden februar. Foto: PR/Orderyoyo/Morten Henckel

Takeawayfirmaet Orderyoyo, der servicerer takeaway-restauranter med egne digitale bestillingsløsninger, kom ud af regnskabsåret 2020 med en omsætning på 104 mio. kr., hvilket svarer til en vækst på 130 pct. sammenlignet med 2019

Det fortæller Søren Gammelgaard, der er adm direktør i Orderyoyo, til FødevareWatch i forbindelse

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.