Erhverv

TV 2 har høje forventninger til kundetilgang efter partnerskab med Paramount+

Det dugfriske partnerskab med den amerikanske streamingtjeneste Paramount+ skal sætte TV 2 Play i kontakt med nye kundegrupper og styrke fastholdelsen af eksisterende, siger salgsdirektør.

Salgsdirektør for TV 2's betalings-tv, Stig Møller Christensen. Foto: TV 2

TV 2 Play får friske farver på indholdspalletten med et nyt  med ViacomCBS' streamingtjeneste Paramount+. Play-kunder får gratis adgang til Paramount+ i juli måned og kan derefter tilkøbe tjenesten til en nedsat pris.

Paramount-partnerskabet er det seneste i en række, der skal suge flere streamingkunder til TV 2 Play og indfri ambitionen om at nå 1,3 mio. abonnenter i 2025. Det er godt og vel en fordobling af den nuværende abonnementsbase. Og den billigere adgang til det store bagkatalog af udenlandske film og serier hos Paramount+ skal altså være med til udvide kundekredsen...

BRANCHENYT
Læs også