• For abonnenter
Erhverv

Rapport: Streaming er blevet mainstream på mediemarkedet

Forbruget af streamingtjenester vokser år for år, og i 2020 var der næsten lige så mange danskere, der streamede ugentligt, som der så traditionelt tv. Det viser ny delrapport, der sætter tal på udbredelsen af bl.a. Netflix, Mofibo og Podimo.

Artiklens øverste billede
Popcorn Time er en ny streamingtjeneste

Streaming er for alvor kommet for at blive og er snart en lige så integreret del af hverdagen for den danske befolkning, som traditionelt flow-tv. Det viser delrapporten ”Kort nyt om streamingtjenester”, der er en del af af Slots- og Kulturstyrelsens årlige kortlægning af mediernes udvikling i Danmark.

I 2020 streamede 68 pct.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.