• For abonnenter
Erhverv

Detailekspert: Ja tak-tilbud fra supermarkeder breder sig som en steppeild

Coronatiden har skubbet yderligere fart i slagtilbud på sociale medier fra supermarkeder. Butikker under bl.a. Coop, Dagrofa og Salling Group er med på trenden, hvor forbrugere kan bestille udvalgte varer via sociale medier.

Artiklens øverste billede
Digitale salgskanaler vinder frem i hele dagligvarehandlen. Arkivfoto: Melissa Kühn Hjerrild.

”Ja tak - 1 stk”.

Sådan svarer mange danskere nu dagligt eller ugentligt, når den lokale dagligvarebutik har slagtilbud på alt fra seks flasker vin til eksempelvis 1,5 kg. oksemørbrad.

Tilbuddene lægges på sociale medier – med Facebook i front. Forbrugerne skal derefter svare hurtigt retur med ja tak samt det antal,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.