• For abonnenter
Erhverv

Coronankrisen løfter Arlas salg af egne mærkevarer

Den globale mejerikoncern - med milliardomsætnming og dansk hovedsæde - melder om vækst, efter at udespisningen er vendt tilbage. Samtidig understreges det, at pandemien ikke er ovre.

Artiklens øverste billede
Arla Foods har salg af mejeriprdoukter i både dagligvarehandlen og foodservivce i en lang række lande. Foto: Joachim Adrian

Arla Foods har fuld fart på salget af mejeriprodukter under eget navn - og samtidig meldes om et stort gennembrud i onlinehandlen med netop de dagligvarer.

Koncernen forudser dog, at stigende omkostninger til råvarer, energi og fragt lige nu fører til højere forbrugerpriser på også mælk og ost frem mod vinteren.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.