• For abonnenter
Erhverv

Direktør i Vestfyen: "Det her samarbejde skal give os større muskler på det danske marked"

Det nye samarbejde mellem den amerikanske bryggerikæmpe Molson Coors og Vestfyen fra Assens er første skridt mod at skabe en stærkere forretning og position på det danske marked, fortæller direktør Rasmus Damsted Hansen.

Artiklens øverste billede
Topchef i bryggeriet Vestfyen Rasmus Damsted Hansen. Foto: Bryggeriet Vestfyen

Fra starten af 2022 kommer der fem nye øl ud på de danske supermarkedshylder og i fadølsanlæggene på restauranter og barer, som led i et nyt samarbejde mellem amerikanske Molson Coors og Bryggeriet Vestfyen.

Øllene skal forhåbentligt hjælpe Bryggeriet Vestfyen med at blive en endnu større aktør på det danske marked. Samtidig

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.