• For abonnenter
Erhverv

Efter 20 år med vækst er der stadig potentiale for mere for Tuborg

Tuborg-brandet har i de senere år påkaldt sig stor opmærksomhed på nogle af verdens helt store ølmarkeder, og Carlsberg-chef forventer, at den markante vækst vil fortsætte i årene, der kommer.

Artiklens øverste billede
Foto: De unge forbrugere er nøglen til Tuborgs succes de seneste tyve år, siger Robbie Millar, der er vicedirektør for global marketing i Carlsberg. Foto: Wolfgang Rattay/Ritzau Scanpix

Stilstand er tilbagegang, står der på Tuborgs hjemmeside. Og det opsummerer meget godt de seneste tyve år i koncernen, hvor ølmærket i dag er tre fjerdele større end i år 2000.

Tuborg bærer på en væksthistorie uden for det danske marked, som skiller sig ud fra de andre mærker i Carlsbergs portefølje.

Men fremgangen

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.