• For abonnenter
Erhverv

Tabte flypassagerer skal hentes hjem igen: Luksus-lounges skal lokke flere til at flyve

En række flyselskaber verden rundt satser på nye luksus-faciliteter for dem med dyre billetter – men også for economy-passagerer.

Artiklens øverste billede
Lange køer i lufthavnen kan - i et post-corona samfund - måske få flere til at betale for adgang til en lounge i lufthavnen, håber flyselskaberne. Foto: Carsten Snejbjerg

Efter halvandet år med tomme fly og tabte indtægter gør de store flyselskaber sig nu klar til den afgørende kamp om at vinde kunderne tilbage. Og en vigtig ingrediens er luksus.

Over hele verden bliver der nu åbnet nye eller nyrenoverede lounges i lufthavne, klar til de passagerer, som nu gerne skulle strømme tilbage. Det skriver

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.