• For abonnenter
Erhverv

Magasin-direktør om modesalg i stormagasiner efter pandemien: Personlige shoppere er i hastig fremmarch

Mens onlinesalget har oplevet et salgsboom i coronatiden melder dele af detailhandlen også om lysere tider i de fysiske butikker. Magasin du Nord med ny tysk ejer i ryggen vil knytte forbrugere tættere til sig.

Artiklens øverste billede
Peter Fabricius er adm. direktør for Magasin du Nord, der i fjor blev overtaget af tyske Peek & Cloppenburg. Foto: Stine Bidstrup.

På samme tid som onlinesalget i modebranchen boomer, ruster detailhandlen med de fysiske butikker sig efter pandemien. Det gælder også den danske detailvirksomhed Magasin du Nord, der har syv fysiske stormagasiner i Danmark.

Magasin har med sin nye, tyske ejer i ryggen sat fart på en række tiltag. Et af tiltagene er en app,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.