• For abonnenter
Erhverv

Ugens optur: Nordiske nyheder og sport giver dyre amerikanske tv-serier baghjul

Mens Netflix trods et årligt milliardbudget på 140 mia. kr. til nye tv-serier mister abonnenter, høster nordiske streamingselskaber som Viaplay og TV2 Play massevis af nye betalende digitale seere.

Ugens opture:

Kim Poder, kommerciel direktør i Viaplay Group. Foto: Charlotte de la Fuente

Kim Poder, kommerciel direktør i Viaplay

Nyheder og sport er som de ultimative tv-serier: De trækker seerne til skærmen flere gange om dagen og får aldrig ende. Det lukrerer de nordiske tv-selskaber Viaplay og TV2 Play på. Her behøver man ikke – modsat de store amerikanske

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.