• For abonnenter
Erhverv

Mediehuse har haft blandet annonceheld under valgkampen

Flere af landets nationale og regionale medier har fået færre annoncekroner ud af dette års valgkamp i forhold til i 2019. Men hos to store avishuse tegner der sig et billede af fremgang, lyder det fra salgs- og annoncechefer.

Artiklens øverste billede
Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Ligesom med valgresultatet er det vanskeligt at sige noget entydigt om danske mediehuses udbytte af den netop overståede valgkamp målt i annoncekroner.

MediaWatch har bedt salgs- og annoncedirektører fra landets fem største avisudgivere gøre status på salget af politiske annoncer under den netop overståede valgkamp, og det tegner et

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.