Novo Nordisk-ejer er kommet tættere på endeligt gigantopkøb
Aktionærer i selskabet Catalent har givet grønt lys til at blive opkøbt af danske Novo Holdings.
Novo Holdings, der er hovedaktionær i Novo Nordisk, er kommet tættere på at kunne færdiggøre opkøbet af kontraktleverandøren Catalent.
Aktionærerne hos Catalent har på en ekstraordinær generalforsamling onsdag stemt for at godkende handlen.
Det oplyser det amerikanske selskab i en meddelelse ifølge MarketWire.
Opkøbet har en værdi af 16,5 milliarder dollar,…
