Carlsberg holder kursen frem mod 2032-mål: Skruer op for regenerativ satsning
Danmarks største bryggeri øger indkøbet af regenerativt dyrkede råvarer markant. Fra næste år vil 40 pct. af bryggeriets øl i Danmark være brygget på byg, der er dyrket efter mere bæredygtige principper.
Carlsberg har længe markeret sig som en dansk frontløber inden for regenerativt landbrug.
Nu tager bryggerikæmpen endnu et skridt mod målet om, at halvdelen af selskabets råvarer i 2032 skal være dyrket efter de mere bæredygtige landbrugsprincipper.
Det sker, når bryggerikoncernen endnu engang skruer op for sit indkøb af regenerativt dyrket korn.
»Det…


