• For abonnenter
Erhverv

Når krise rimer på luksus

Luksus burde lide under krisen, med gør det ikke. Tværtimod er salget af verdens mest eksklusive produkter steget til nye højder. Lysten til at forkæle sig selv er en stærk trang.

Artiklens øverste billede
Louis Vuitton har øget salget gennem krisen.

Selv en regnvejrstruet onsdag formiddag i efteråret er der kø for at komme ind i Louis Vuittons flagskibs butik på hjørnet af Avenue des Champs-Élysées og Avenue Georges V i Paris. Forbrugere fra store dele af verden med kåde kreditkort står på række for at få lov til at bruge tusindvis af kroner på tasker, kjoler, bælter eller sko i dette

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.