• For abonnenter
Erhverv

Intelligent brug af kundedata sætter skub salget

Brug af Big Data har fået kunderne til at åbne langt flere tilbudsmail fra Brødrene Dahl og Optimera. Det har øget omsætningen.

Artiklens øverste billede
Vi har øget salget med 14 pct. ved at være mere præcis i vores markedsføring, siger Christian Agger, direktør for e-handel og markedsføring i Saint-Gobain Distribution Denmark.

Ved at bruge og udnytte store mængder data har VVS-grossisten Brødrene Dahl og byggemarkedskæden Optimera øget salget markant. Kunderne får nemlig meget mere målrettede tilbud i den digitale postkasse, og det er effektiv markedsføring.

»Vores mål er at blive mere præcise og relevante i forhold til vores kunder, og det har haft

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.