Overbelastede medarbejdere bliver virksomhedens dødvægt
Medarbejdere, der drukner i mails, møder og ny teknologi, er et voksende problem for virksomheder. Derfor bliver det en presserende udfordring at forenkle arbejdet for de ansatte.
Langt de fleste virksomheder begynder nu at betragte det som et af de største problemer, at medarbejderne er ved segne under åget fra hundredvis af mails, tidsspildende møder og en konstant strøm af ny teknologi, de skal sætte sig ind i.
»Jeg tror, vi vil opleve, at tingene går for hurtigt for almindelige mennesker, fordi teknologien arbejder så hurtigt.…


