• For abonnenter
Erhverv

Karma-chef: Kreativitet skal også skabe værdi og forretning

Christian Stadil dyrker som erhvervsleder gerne vilde og kreative ideer - men de skal nu i høj grad være økonomisk funderet.

Artiklens øverste billede
43-årige Christian Stadil er koncernchef for og ejer af Thornico, som bl.a. har Hummel, redieri og en stribe andre selskaber.

Kreativitet kræver mere end en god ide eller et design, som kun vises frem for få folk i den hippe københavnske kødby. Der skal også være værdi i det kreative - og fokus på det forretningsmæssige.

Sådan lyder budskabet fra Christian Stadil, der selv regnes som et af de kreative hoveder i Danmark - og er en efterspurgt foredragsholder

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.