• For abonnenter
Erhverv

Efter dyrt opbrudsår: Er der udsigt til mere ro i mediebranchen?

De seneste år har det danske medielandkort fået nye grænser, og omlægningen har været dyr. Spørgsmålet er, om det kan fortsætte og om det virker?

Artiklens øverste billede
Egmont er en af de spillere på mediemarkedet, der tænker i nye markeder - og som en af de få har succes med det.

De seneste år har trukket nye grænsestreger på det danske medielandkort.

De store, velpolstrede koncerner er for alvor begyndt at opkøbe nye indtægtskilder, mens andre går sammen for at få større muskler. 

Berlingske-koncernen er blevet splittet op og har fået nye ejere. Tre regionale mediehuse slog sig sammen i 

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.