• Opdateret 08/09/2016 kl. 10:21
  • For abonnenter
Erhverv

Bilbranchen er udfordret af de digitale spillere

Selv om bilsalget er på vej mod endnu en rekord, skal forhandlerne komme de digitale forbrugere i møde.

Artiklens øverste billede
I dag forventer kunderne, at kontakt kan ske digitalt, siger Thomas Møller Sørensen, direktør i Bilbranchen under DI.

Nye personbiler ser nærmest ud til at sælge sig selv. Efter årets første otte måneder er der solgt stort set 150.000 nye biler, hvilket er godt 9 pct. mere end i den tilsvarende periode i fjor.

Men alligevel udgør bilforhandlerne en udfordret branche, der er i gang med at omstille sig til de nye tider, hvor kunderne forventer,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.