• For abonnenter
Erhverv

Nordjyske skruer på digitale abonnementer

Nye salgskanaler og abonnementstilbud skal udbygge erfaringer og styrke Nordjyskes digitale indholdssalg, siger direktør.

Artiklens øverste billede

Nordjyske sætter ind med nye tiltag for at få vækst i den digitale omsætning på indholdssalg.

I slutningen af 2016 rullede regionalavisen, der netop har fejret 250 års fødselsdag, et nyt tredages-abonnement ud kaldet FLX. Her kan læserne få printavisen tre dage om ugen efter eget valg til en pris på 2869 kr. om året og derudover

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.