• For abonnenter
Erhverv

Dansk designfirma har ramt en guldåre ude i verden

Salget af møbler buldrer frem for Muuto, der forener et nyt perspektiv på dansk design med udpræget forretningssans.

Artiklens øverste billede
Vi vedkender os arven fra den gyldne periode for skandinavisk møbeldesign, siger Anders Cleemann, adm. direktør i Muuto. Foto: Sofia Busk

Inspireret af de klassiske skandinaviske møbeldesignere er Muuto godt i gang med at skabe et nyt dansk, globalt varemærke indenfor møbeldesign. Møblerne fra Muuto forhandles nu i flere end 50 lande, og salget har bevæget sig uden for Europa. Omsætningen vokser kraftigt i USA, ligesom Muuto har fået fodfæste i Asien.

»Vi vokser

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.