Teleselskaberne skovler penge ind og tjener kassen – eller gør de?
Finans forklarer: Danskerne er vilde med mobiler, som vi bruger mere og mere. Spørgsmålet er dog, om det gør telebranchen til en regulær guldgrube? Få svaret her.
Konkurrencen på telemarkedet er benhård, og det smitter af på salget i branchen.
Trods danskernes nærmest ustyrlige hang til mobil- og dataløsninger så faldt teleselskabernes samlede salg sidste år 3,2 pct., viser Energistyrelsens opgørelse over telebranchens økonomiske sundhedstilstand i 2016.
Note: Ændrede opgørelsesmetoder over tid gør, at tallene…

