Erhverv

Kokke skal give Meyers succes på måltidskassemarkedet

Efter en længere testperiode har Løgismose Meyers-koncernen meldt sin ankomst i det voksende marked for måltidskasser. Vejen til forhåbentlig succes har et helt andet afsæt end mange af de øvrige spillere.

Topchef Tørk Eskild Furhauge. Foto: Lars Krabbe

Aarstiderne leverer de økologiske råvarer, Skagenfood har stort fokus på fisken, og Retnemt forsøger sig med en dedikeret convenience-satsning. Og så er der Løgismose Meyers, eller satset Meyers Madkasser om man vil.

"Vi har samlet i koncernen flere hundrede kokke – og det er med afsæt i disse kokkekompetencer, at vi kan sælge måltidskasser, som har stort fokus på smag, råvarer, konsistens og ikke mindst variation. Vi tror på, at det er gennem kokkene og deres gastronomiske niveau, at vi kan vække en begejstring hos forbrugerne," siger Carl Johan Paulsen, der leder Meyers Køkken i Løgismose Meyers og dermed også de omkring 50 kokke, som er direkte tilknyttet måltidskassearbejdet...

Læs også
Top job