• For abonnenter
Finans

AP Pension: »Vi anerkender, at det er sket. Vi beklager det meget«

AP Pension har advaret om gebyrer, som ikke findes, i et forsøg på at holde på kunderne. Selskabet ved ikke, hvor mange det drejer sig om.

Artiklens øverste billede
Citatet er fra et brev afsendt i august fra en kunderådgiver i AP Pension til en kunde, som har bedt om at få flyttet sin pensionsopsparing til et konkurrerende selskab. Illustration: Anders Vester Thykier

Det er kommet som et chok for ledelsen i AP Pension, at selskabets kundeservice har fyldt en eller flere kunder med løgn i forsøget på at overtale dem til at blive i selskabet.

Det fortæller selskabets kommunikationsdirektør Michael Buksti, efter Finans har fået fingre i et brev, som AP Pension i august sendte til en kunde,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.