• For abonnenter
Finans

Danske Bank jagter gebyrmillioner: Mobilepay-kunder skal til lommerne

Danske Bank-ejede Mobilepay har på få år fået ca. 130.000 erhvervskunder. Fremover vil en stor del af erhvervskunderne blive ramt af et nyt gebyr på 588 kr. om året.

Artiklens øverste billede
Erhvervskunder har hidtil alene betalt pr. transaktion til Mobilepay. Fremover kommer de også til at betale et månedligt gebyr. Foto: Benjamin Nørskov.

Mobilepay skifter spor og tager gebyrblokken i brug. Fremover vil alle erhvervskunder med fysiske forretninger blive ramt af et månedligt gebyr på 49 kr.

»Vi forsøger at blive lidt mere effektive på indtægtssiden, men også i den måde vi arbejder på og i vores interne processer. Det er det her en del af,« siger Peter Kjærgaard,

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.