• For abonnenter
Finans

Mobilepay-ledelsen om nyt gebyr: Det er et ønske om at få flere penge i kassen

Danske Bank-ejede Mobilepay er på trapperne med om et nyt gebyr, der fremover vil ramme en stor del af selskabets ca. 130.000 erhvervskunder. Forstå hvorfor på 2 minutter.

Artiklens øverste billede
Mark Wraa-Hansen, topchef i Mobilepay siden 2014, kan se tilbage på et 2018, hvor den populære betalingstjeneste blev ramt af et underskud på 92,9 mio. kr. Foto: Linda Kastrup

Seks år efter at Mobilepay dukkede op på betalingsmarkedet, springer selskabet for alvor på gebyrvognen med et nyt gebyr, der vil ramme en stor del af selskabets ca. 130.000 erhvervskunder.

Peter Kjærgaard, pressechef i Mobilepay, forklarer, at den nye prispolitik overfor erhvervskunder med fysiske

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.